昨日(21日)晚上播出的韓國SBS TV《強心臟》節目中,韓國男團帝國之子成員黃光熙做客並透露了他從前與某7人女子偶像組合中的一名成員約會時發生的趣事。

黃光熙說道:"如果偶像歌手買車,一定是為了談戀愛。我們覺得彼此的情況都穩定得差不多了,所以決定談戀愛。有一天,我和我女友一起去吃飯、喝杯咖啡,沒想到有粉絲一聽到聲音,就認出我來了,讓我感到驚慌失措。"

他接著稱:"為了找個安靜的地方約會,我們去了漢江。但在回家的路上與一輛豪華轎車相撞,大約過了三分鐘後,那輛車的車主開了警示燈,隨後又把窗戶打開了一點,讓我吃驚的是開車的人竟是個非常知名的巨星,坐在旁邊的也是位明星。"

最後,他笑稱:"我向他道歉,他一眼就認出了我。我為他讓路,隨後我也把車開走了。不過這些都是以前的事情了,我現在是個單身漢,哈哈。"

(msn_i_24  KoreaStarDaily、最新韓星、Kpop、韓劇消息提供)

<原文新聞>

On the upcoming episode of SBS’ ‘Strong Heart’, ZE:A’s Kwanghee will be sharing an interesting story about a time when he bumped into a famous actor. During the recording, he revealed that he once had a car accident while heading towards the Han River to date with his idol girlfriend.

Kwanghee shared, "We had a small accident while driving to the Han River in order to escape from the paparazzi. The other party involved in the accident was a top actor,"surprising everyone on the studio.

Surprising everyone even more, the singer revealed that his girlfriend at the time was actually a girl group member who everyone would know with just one look.

Catch the full story in the August 21st episode of ‘Strong Heart’.


(msn_i_24  Source: Naver提供)

arrow
arrow
    全站熱搜

    BO BO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()